21 Aralık 2013 Cumartesi

YANMAZ SÜNGER Yanmaz Süngerler | Akustik Yanmaz Süngerler | Akustik Yanmaz Piramit Sünger | Yanmaz Yumurta Sünger | Yanmaz Köpük Yanmaz Rulo Akustik Sünger Rulo Yanmaz Sünger Rulo Ses Yalıtım Süngerleri Yanmaz Sünger Akustik Yanmaz Sünger Akustik Yanmaz Yumurta Sünger Yanmaz Yumurta Sünger Yanmaz Akustik Süngerler Yüksek Derecelerde Fırınlarda Reaksiyona Girerek Yanmazlık Özelliği Kazandırılmaktadır : Akustik süngerlerin ham rengi yukardaki gibi andazit koyu gri olup fırınlandıktan sonra siyah halini almaktadır.Süngerler Rulo , Piramit ve Yumurta Formundadırlar. Akustik Yanmaz Köpük Akustik Yanmaz Sünger - Köpük Nedir ? Akustik köpük, poliüretan köpük, polieter veya polyester ve aynı zamanda ya da ekstrüzyon yapılmış bir düşük ağırlıklı bir malzemedir melamin köpük . Genellikle plaka şeklinde kesilir ve genel olarak piramit veya kama şekillidirler.Böylece bir oda içinde ses kalitesini arttırmak, bir kayıt stüdyosu ya da ses yutucu olarak kullanmak çevrenin benzer bir türü duvarlarına yerleştirmek uygundur.Fırınlanan Süngerlerin Renkleri Koyulaşır. Akustik yanmaz yumurta piramit ses yaltim sungerleri 017 Akustik yanmaz yumurta piramit ses yaltim sungerleri 018 Akustik yanmaz yumurta piramit ses yaltim sungerleri 019 Yanmazlık ( Alev Almaz ) Özelliği Bulunan Yumurta Kabı Tipinde ve Piramit Olarak Stoklarımızda Bulunmaktadır.Özel Üretimler İçin İletişim Akustik yanmaz yumurta piramit ses yaltim sungerleri 024 Akustik yanmaz yumurta piramit ses yaltim sungerleri 025 Akustik yanmaz yumurta piramit ses yaltim sungerleri 027 Akustik köpük, sesi azaltan veya kontrol ederek yankıları ve arka plandaki gürültüyü ortadan kaldırı.Yankılanmayı, sesin yansıdığı yüzeyleri Akustik Yanmaz Yumurta ve Piramit Süngerler İle Yalıtım Yapabilirsiniz.Ses emilimi Bu tip resimler genellikle bir oda kaçmasını ses tutmak için kullanılan, ses yalıtımı, farklıdır.Orta ve yüksek frekanslarda daha fazla akustik köpük fiyatları. Düşük frekanslarda ile başa çıkmak için, akustik köpük çok kalın parçalar gereklidir; akustik köpük büyük parça ( Bass Trap Sünger ) genellikle bir odanın köşelerine yerleştirilir ve akustik köpük köşe bas tuzakları denir. Akustik yanmaz yumurta piramit ses yaltim sungerleri 003 Akustik Yanmaz Yumurta ve Piramit Ses Yalıtım Süngerlerini Sipariş Etmek İçin İletişim : 0216 592 18 84

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder