21 Aralık 2013 Cumartesi

Sena Foam Kauçuk Sünger

0216-592-18-84
Elastik Kauçuk Ses İzolasyon Süngerleri | Esnek Kauçuk Sünger | Ses Yalıtım Bariyerleri | Elastomerik Kauçuk Köpüğü
Elastik kaucuk bariyer ses yalitim sungeri 001
Kauçuk Sünger 10 mm M² Br Fiyatı : 8,00 $
Sena Foam Özel üretimi Olan Kauçuk Ses Yalıtım Süngerleri : Doğal Kauçuk reçinesinden üretilen ürün, elastik yapısının vermiş olduğu avantajla birlikte mükemmel titreşim ve gürültü kontrolü sağlamaktadır. Otomotiv sanayii ve yat marine sektörünün yanı sıra inşaat ses izolasyon ürünleri arasında yerini almaktadır.Ürün kullanım alanları genelde titreşim ve mekanik gürültünün yoğun olduğu yüzeylerdir.
Elastik kaucuk bariyer ses yalitim sungeri 003Elastik kaucuk bariyer ses yalitim sungeri 004Elastik kaucuk bariyer ses yalitim sungeri 005
Sena Foam Özel üretimi Olan Kauçuk Ses Yalıtım Süngerleri Ürün Paket Miktarları ( Ürün  Paket Metrajları ) 

Kalınlıkları : 10 mm / 15 mm / 20 mm / 25 mm / 30 mm / Özel Kalınlıkta Üretim Mümkündür.
 
1.Kauçuk Süngerler Rulo Şeklinde Olup 120 cm Genişlik  x 10 METRE / 12.00 M²
2.Kauçuk Süngerler Rulo Şeklinde Olup 120 cm Genişlik  x 12 METRE / 14.40 M²

3.Kauçuk Süngerler Rulo Şeklinde Olup 120 cm Genişlik  x 14 METRE / 16.80 M²
4.Kauçuk Süngerler Rulo Şeklinde Olup 120 cm Genişlik  x 16 METRE / 19.20 M²

 Elastomerik Kauçuk Köpüğü Kendinden Yapışkanlı ve 4-6-8-10 cm Yalıtım Bandları Şeklinde Üretilmektedir.
Yalitim bandi

ISITMA SİSTEMLERİ : Klima, Havalandırma , Mekanik, Tesisat Uygulama ( Ürünün Borular İçinde Özel Giydirme Profilleri Vardır.)

- Kazan Uygulamaları
- Kombi Uygulamaları
- Boyler Uygulamaları
- Isıtma Tesisatı Uygulamaları
- Klima Santrali Uygulamaları

SOĞUTMA SİSTEMLERİ

- Kanallı Split Klima Uygulamaları
- Duvar Tipi Split Klima Uygulamaları
- Fan Coil Uygulamaları
- Soğuk Oda Cihaz ve Panel Uygulamaları

HAVALANDIRMA SİSTEMLERİ

- Hava Kanalı İmalatı Uygulamaları
- Kare Anemostad Uygulamaları
- Spiro Hava Kanalı Uygulamaları
- Swril Difüzör Uygulamaları
- Emiş ve Üfleme Menfezleri
- Filitre Uygulamaları

YANGIN SİSTEMLERİ

- Sprink Tesisatı Uygulamaları
- Yangın Dolabı Uygulamaları
- Yangın Basınçlandırma Fanları

Elastik kaucuk bariyer ses yalitim sungeri 006Elastik kaucuk bariyer ses yalitim sungeri 007Elastik kaucuk bariyer ses yalitim sungeri 008Elastik kaucuk bariyer ses yalitim sungeri 009
Firmamız Yurtiçi ve Yurt Dışına Ürün Gönderimi Yapmaktadır. ( Tüm Ürünlerimiz İhraç Kayıtlıdır. )
Elastik kaucuk bariyer ses yalitim sungeri 012Elastik kaucuk bariyer ses yalitim sungeri 013
Elastik Kauçuk Ses İzolasyon Süngerleri Siparişleriniz İçin İletişim : 0216 592 18 84 G.s.m 0532 452 26 74

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder