21 Aralık 2013 Cumartesi

Kauçuk Bariyer

0216-592-18-85
Kauçuk Bariyer | Ses Yalıtım Bariyeri |Ses  İzolasyon Mebranı | Zemin - Tavan - Duvar Ses Yalıtım Şiltesi | Ses Kesici Levha
Kauçuk Ses Yalıtım Bariyeri
Ses Yalıtım Bariyeri Tanımı : Çift akustik sünger arasına, doğal kauçuk bariyer yerleştirilerek iletkenliği minimize edilmiş bu izolasyon süngerleri, kirlenmeye ( yağ , toz ) alüminyum folyolar ile kaplanmaktadır. Ses yalıtım değerlerine pararlel olarak ürün güçlendirilmektedir. Profesyonel bir yat marine yalıtım ürünü olup yüksek ses yutum değerlerine sahiptir. Ses yalıtımın kalitesini iletkenliği düşürmeye yarayan kaucuk ses yalıtım bariyeri kullanarak sağlanmaktadır. Dilerseneiz Ekstra olarak bu bariyeri makine odanıza alt kalkan olarak yine kullanabilirsiniz. Kaucuk Ses Yalıtım Bariyeri  Kendi başına mükemmel bir ses kesici bariyer görevi görmektedir. Doğal Kurşun bariyerler kauçuk bariyer şeklinde, 1 mm ile 5 mm arasında özel olarak yoğunlukları artırılarak üretilmektedirler.Yıllar Öncesinde kauçuk yerine kurşun levha kullanılırdı, günümüz teknolojisinde kurşun bariyerin yerini Doğal Kauçuk almıştır.
Kauçuk Ses Yalıtım Bariyeri ( Eş anlamı olan kurşun metaryalinin iletkensizlik vasıflarından dolayı bu adı almaktadır. )
Kauçuk Ses Yalıtım Bariyeri
Doğal Kauçuk Bariyer Levhaların  Kullanım Alanları : Klima, Havalandırma , Keşif, Proje, Mekanik, Tesisat Uygulama, Yat Marinelerinde.

YAT MARİNE MOTOR KABİNLERİNDE

- Gemilerin Motor Dairesinde Kullanılır
- Zemin Ses Yalıtımlarında
- Titreşim ve Gürültü Kontrollerinde

ISITMA SİSTEMLERİ

- Kazan Uygulamaları
- Kombi Uygulamaları
- Boyler Uygulamaları
- Isıtma Tesisatı Uygulamaları
- Klima Santrali Uygulamaları

SOĞUTMA SİSTEMLERİ

- Kanallı Split Klima Uygulamaları
- Duvar Tipi Split Klima Uygulamaları
- Fan Coil Uygulamaları
- Soğuk Oda Cihaz ve Panel Uygulamaları

HAVALANDIRMA SİSTEMLERİ

- Hava Kanalı İmalatı Uygulamaları
- Kare Anemostad Uygulamaları
- Spiro Hava Kanalı Uygulamaları
- Swril Difüzör Uygulamaları
- Emiş ve Üfleme Menfezleri
- Filitre Uygulamaları

YANGIN SİSTEMLERİ

- Sprink Tesisatı Uygulamaları
- Yangın Dolabı Uygulamaları
- Yangın Basınçlandırma Fanları
Ses kes bariyelerikaucuk levha
Kauçuk & Mantar Bariyer Çeşitleri
Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 010Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 013Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 014
Kauçuk Bariyerli Akustik Yumurta ve Yanmaz Yumurta Sünger Modeli
Kaucuk ses izolasyon beriyerleriKursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 016Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 011
Düz ( Kendinden Kauçuk Katkılı ) Kauçuk Bariyerli Akustik Sünger Modeli ( Kendinden Yapışkanlı Formuda Vardır )
Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 021Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 018Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 033Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 034Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 035
Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 036Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 037Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 038Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 039Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 042
Yat Tekne Makine Dairelerinde & Motor Kabinlerinde Kauçuk Yanmaz Sünger Uygulama Görselleri
Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 025
Yat Marine Tekne Makine Dairelerinde & Motor Kabinlerinde Kauçuk Yanmaz Sünger Uygulamaları
Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 041Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 004Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 045Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 006Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 005
Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 008Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 009Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 043Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 044Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 046
Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 001Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 002Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 003Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 040Kursun bariyerli aksutik ses yalitim sungerleri tekne yat motorlari ses yalitimi 025
Tekne Yat Makine Dairelerinizin Ses Yalıtımı İçin Ürün Sipariş İletişim : 0216 592 18 85    satisdestek@senamimarlik.net 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder