21 Aralık 2013 Cumartesi

Bondekx Sünger

0216-592-18-85
Bondex Ses Yalıtım Süngerleri | Bondeks Ses İzolasyon Dolgu Süngeri |Sünger Çeşitleri ( 2013 B.S Ürün Gamı )
Bondex SüngerBondeks SüngerBondex Kendinde YapışkanlıBondeks Kendinden YapışkanlıEtiket Bondeks
Bondex 10 mmBondeks 20 - 25 mmBondeks 50 mmBondeks 10 - 20 - 25- 30 - 35 - 50 mmBondex Bondeks Rulo Sünger

Bondeks Sünger Ses Yalıtım Süngeri Tanımı : Bondeks - Bondex Sünger Diğer Tabir Edilen Kırçıl Sünger İzolasyon Malzemesi Çok Amaçlı Bir Ses Yalıtım Ürünüdür.Yüksek Preslerde Fırınlanarak Sıkıştırılan Ses Yalıtım Süngeri, İstenilen Yoğunluklarda Üretilmektedir.Kapalı Gözenekleri Sayesinde Isı iletkin Katsayıları Oldukça Düşüktürler. 80-250 Dns Arasında Üretilebilen Malzeme Otomotiv Sektöründe Çeşitli Çoktalarda Tampon ve Takoz Malzemesi Olarak Kullanıldığı Gibi Spor Malzemeleri Sektöründe Güreş Minderi Olarakda Kullanılmaktadırlar.İnşaat Uygulamalarında Duvarlar Arasına Konularak Ses Geçirmeme ve Sönümleme Malzemesi Olarak Kullanılırlar.Şap altı Uygulamalarında Başarılı Yalıtım Çözümleri Oluşturmaktadırlar.Yüksek Yük Taşıma Kapasitesi ve Esnek Yapısı ile Ambalaj Sektöründe, Özellikle Cam Ürünlerinin Taşınmasında Tampon ve Seperatör Olarak Kullanılırlar.Mobilya Sektöründe, Yatak İmalatında, Döşeme Dolgularında, Yalıtımı Gibi Kullanım Sahaları Bulunmaktadır. Asıl Olarak Bondeks Sünger Yalıtım Yapılacak Alanlarda Bir Astar Süspansiyon Görevi Üstlenmektedir.

Bondex Uygulama İçin Gerekenler : Rulo, Maket Bıçağı, Spatula, Kova, Kontak Sünger Yapıştıcısı ve Sünger, Maske, Gözlük, Metre, Terazi.

Bondeks Sünger Uygulama Montaj Resimleri - 1
Bondex uygulama
Bondeks Sünger Uygulama Alanları : Sinema Salonu Ses Yalıtım ,Sinema Salonu Panel Kaplama ,Sinema Akustiği ,Sinema Ses sistemi ,Sinema Ses İzolasyon,Sinema DuvarPaneli ,Konferans Salonu ,Toplantı Salonu , Sinevizyon Odası Ses Yalıtım ,Seminer Salonu , Sanatoryum Salonları  , Spor Kompleksi , Anfi Tiyatrolar ,Tiyatrolar ses yalıtımı , Tiyatro , AVM , Televizyon Stüdyoları ,Oditoryumlar ,Çok Amaçlı Salonlar , Nikah Salonları , Düğün Salonu , Diskolar  ,Kütüphaneler , Müzeler , Müzayede Salonları , Devlet Opera Salonları , Opera Salonları , Konservatuarlar , Üniversiteler , Sanat Merkezi ,Bar ,Çağrı Merkezleri , Call Center , Kamu Binaları , Müzik Evleri ,Sanat Merkezleri ,Piyano Salonu , Müzik odası ,Jimlastik Salonu , Yogo , Fitness  ,Reji Odasi , Stüdyo , Radyo Yayınevi , Dj Kabini , Off Tube Odası , Müzik Çalışma Odası , Piyano Odası ,Ses Yalıtım Malzemeleri , Hava alanı Gibi Ses Yalıtımına İhtiyaç Duyulan Her Mekanda Uygulanır.
Bondeks Sünger Uygulama Montaj Resimleri - 2
Bondex süngerleriBondeks Sünger Uygulama Montaj Resimleri - 3
Bondex BONDEX SÜNGER EBADLARI : 
50 cm x 100 cm / 100 cm x 100 cm  / 100 cm x 200 cm Kalınlık : 1-23-4-5 cm. Yoğunluk : 40/150 kg/m³ 
Bondex Bondeks Ses Yalitim Sungeri 014Bondex Bondeks Ses Yalitim Sungeri 015Bondex Bondeks Ses Yalitim Sungeri 003
Bondeks Sünger Siparişleriniz İçin Teknik Ofisimizle Görüşün. Sena Foam İletişim : 0216 592 18 85

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder