21 Aralık 2013 Cumartesi

Basstrap Sünger Fiyatları

 BASS TRAP  Bass Trap Köşe Bass Tuzağı Ses Yalıtım Süngeri Fiyatları ( Adet Bitim Fiyatları 45,00 TL )
bass traplarbass traapp SüngerleriBass Trapp Sünger Fiyatları
  Bass Trap Köşe Bass Tuzakları | Basstrap Sünger | Renkli Bass Trap ( 2013 B.T Ürün Gamı ) Stok Rengi : Desenli Andazit Gri
Bass Trap Koyu Gri - DüzBass Trap Açık Gri - DüzBass Trap Bordo - DüzBass Trap Turuncu - DüzBass Traps
Bass Trap Koyu Gri  - Düz Geniş Bass Trap Açık Gri  - Düz Geniş Bass Trap Bordo  - Düz Geniş Bass Trap Turuncu  - Düz Geniş Bass Trap Koyu Gri  - Düz Geniş Uygulama
Bass Trap Ses Yalıtım Süngeri Tanımı : Bass Trap Köşe Bass Tuzağı Olarak Adlandırılan Süngerler, Ortamda Dalgalan Alçak ve Yüksek Frekans Seslerin Dağılımında Mükemmel Derecede Bass Frekansı Ayarlar.100Hz arası % 120 - -1kHz frekansları Evrensel Akustik Bass Trap Mercury Bass Tuzakları NRC derecelendirme ve Ayrıca 20 50 mm Kalınlığı Baz Alınarak Emilim özellikleri performansı ile standart olarak UL94 HFI özellikleri yüksek kaliteli polyester bazlı köpükten İmalat  Yapılır.Bass Trap Mercury Standart Stok Rengimiz Andazit Gri Olup 50 Adet ve Üzeri Siparişlerinizde Renkli Ürün İmalat Edilmektedir.Bass Trap Stok Rengi : Koyu Gri ( Andazit Siyah ) Stokta Var. Ölçü ve Ebadları : 30 cm x 30 cm Yükseklik : 60 - 70 cm 
Bass TraplarBass Trap Bordo Rengi - Özel ÜretimBass Trap SüngerBass Trap Bordo Rengi Renkli Bass Trapp Bordo
Desenli Bass Trap Andazit Gri - Stokta Var Bass Trap Andazit Gri - Stokta Var -1Bass Trap Andazit Gri - Stokta Var -2Bass Trap Andazit Gri - Stokta Var -3Bass Trap Andazit Gri - Stokta Var -4
Bass Trap Kullanım Alanları : Ses Kayıt Stüdyoları, Müzik Odaları, Radyo Yayınevleri, Dj Kabinleri, Sahne Arkaları, Opera Bale Salonları.
Seyyar Ayaklı Bass TraplarStandart Bass TraplarRenkli Bass TraplarLila Bass TraplarRenkli Bass Traps

Bass Trap Ses Yalıtım Akustik Süngerlerin Düz ve Desenli Olmak Üzere Birçok Farklı Formlarda ve Renklerde Üretimi Vardır.
Bass Trap Ebadları Teknik Detay :
 Stoklarımızda Standart Ebadlar Olup, Jumbo Bass Traplar İçin Özel Kesim Yapmaktayız.
Bass Trap Andazit Gri DüzBass Trap Andazit Gri -Yumurta TipliBass Trap Desenli  Andazit Gri - Stokta Var

Bass Trap Mercury Ses Yalıtım Akustik Süngerler Uygulama Görselleri ( Uygulaması Çok Basit , Silikon veya Vida İle Monte Edilir. )

Bass Trap Sünger Montajı

Bass Trap Mercury Ses Yalıtım Akustik Süngerler Uygulama Görselleri - 2

bass traps kose ses tuzagi 015

Bass Trap Mercury Ses Yalıtım Akustik Süngerler Uygulaması Örnek Teknik Çizim

bass traps kose ses tuzagi 014

Bass Trap Mercury Ses Yalıtım Akustik Süngerler Uygulaması Teknik Çizim - 2

bass traps kose ses tuzagi 012

Bass Trap Mercury Ses Yalıtım Akustik Süngerler Uygulama Detay Görselleri
bass trap kose ses tuzagi 026bass traps kose ses tuzagi 009bass traps kose ses tuzagi 008bass traps kose ses tuzagi 013bass traps kose ses tuzagi 010
Bass Tarp Köşe  Bass Tuzağı Ses Yalıtım Süngerleri Sipariş Etmek İçin İletişim : 0216 592 18 84

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder